Serviceavtal/Mjukvaruavtal - AMADA EU

Support

Serviceavtal/Mjukvaruavtal

/

AMADA service och programvarokontrakt – en bra lösning för överblick av kostnader under maskinens livslängd

AMADA serviceavtal ger kunderna möjlighet att fokusera på det som viktigast – produktionen.

Ett serviceavtal med AMADA gör att du kan känna dig trygg. Det inkluderar en prioriterad support från lokala tekniker och inkluderar teknikerns arbetskostnader, restid och traktamente. I serviceavtalet ingår planerad service och dokumenterad servicehistorik, samt förmånliga rabatter på reservdelar och verktyg. Ett serviceavtal är ett effektivt och tryggt sätt att minimera maskinernas löpande kostnader. Vårt planerade underhållsprogram i kombination med en fullt transparant och konkurrenskraftig prissättning  gör att du har kontroll på utrustningens kostnader under hela dess livscykel.

SERVICEAVTAL

Det mest effektiva sättet att minimera maskinernas löpande kostnader

AMADA serviceavtal omfattar:

  • Fast pris oavsett maskinens drifttimmar
  • Arbete, restid och traktamente
  • Upprättande av serviceplaner
  • Rabatter på verktyg och reservdelar
  • Support från lokala tekniker över hela Skandinavien
  • Prioriterad support inom 24 timmar på vardagar
  • Tredjepartsarbete och reservdelar

MJUKVARUAVTAL

Fullständig trygghet

AMADA mjukvaruavtal ger dig total kontroll och trygghet för ett smidigt och problemfritt produktionsflöde. Ett serviceavtal på mjukvarusupport ger dig fullständig tillgång till våra tekniska supporttjänster.

Alltid uppdaterad – Du får automatiskt de senaste versionerna av all mjukvara från AMADA.

Effektiv support – Nya säkra fjärrsupporttjänster från AMADA kopplas direkt till din produktionsmiljö.

Säkerhet – Regelbundna uppdateringar och översyn av systemens status för att se till att din data är säkrad och skyddad.

 

KONTAKTER

UNDERHÅLLSAVTAL

  • + 46 322 20 99 03
  • service.se@amada.eu

MJUKVARUAVTAL

  • + 46 322 20 99 04
  • software.se@amada.eu